Otse põhisisu juurde

Esimene eesmärk täidetud!!!

Ma sain lõpuks ometi endale uue elektripliidi.😍 Raha kokku kogumine võttis aega täpselt kuus kuud. Sinna sisse on igasugu segaseid aegu jäänud. Kes sellest veel midagi ei tea, võib lugeda minu eelmisi postitusi.
Enne ostmist uurisin erinevate poodide kodulehti. Võtsin võrdluseks ühe Electroluxi mudeli. Juba mõnda aega olid mulle silma jäänud Reset.ee reklaamid. Võtsin nende kodulehe ette ja seal maksis antud mudel 289.00. Seejärel lugesin aga kommentaare ja sain teada, et paljud kahtlevad selle firma usaldusväärsuses ning kauba tarnega on mingid probleemid. Sellist riski ma oma raskelt kogutud rahale ei soovinud. Uurisin edasi....Euronicsis ja OnOffis oli sama mudel mõlemas poes 359.00 ( 70 eurot kallim 😮). Kusjuures, see oli nende poodide soodushind.....tundus veidi kallivõitu. Mul oli suur soov jääda võimalikult 300 euro lähedale.
Seejärel vaatasin Kodumasinad.ee kodulehte ja leidsin sama mudeli 299-ga. See tundus väga mõistlik hind. Neil oli ka mitu Beko varianti, hinnas 260-280 eurot. 

Seega esimene sõit oligi Kodumasinate poodi. Kahjuks seal minu välja valitud Electroluxi enam müügil ei olnud. Vaatasin Bekosid ja tundsin, et need pole päris minu maitse. Olin juba valmis jääma paremate pakkumiste ootele, kuid igaksjuhuks otsustasime läbi hüpata ka OnOffist, sest meil oli vaja aega parajaks teha (noorem laps oli sõbra sünnipäeval). Leidsin sealt välja valitud Electroluxi ning hind oli ka nii nagu ma juba eelnevalt teadsin ehk siis pisut kallivõitu, eriti kui arvestada, et mõnes poes saab sama mudeli alla 300 euroga kätte. Vaatasime ja arutlesime seal pliidi juures, kui juurde astus müügimees, kes on väga asjaliku jutuga. Nimelt meie Electroluxi kõrval oli üks 40 eurot odavam Gorenje (329 eurot). Minule ei ütle see nimi mitte midagi, kuid müüja selgitas, et antud firma tooted on kvaliteedilt samaväärsed Electroluxiga (jäi mulje, et isegi vist võivad olla paremad) ning konkreetsel mudelil oli rohkem funktsioone, kui minu väljavalitud E-l. Väike mõttepaus ja otsustasin siis selle G ära proovida. 
Küsisime, kas hinnas veidi alla saaks ning tuli välja, et meil on eelmistest ostudest boonuspunkte kogunenud ja saime hinnaalandust 27.00 eurot. Seega maksis pliit 302 eurot. Super!!!! 
Tegin huvi pärast ka väikesed arvutused, kui palju oleks see pliit mulle järelmaksuga ostes maksma läinud. Järelmaksuga elektripliitide krediidikulukuse määra vaadates ja umbkaudseid arvutusi tehes, sain säästuks 104 eurot. See on minu raha, mida saan nüüd millekski paremaks kasutada kui kellelegi intresse makstes. 😉
PS. Hinnavaatlus.ee andis sama mudeli kõige soodsamaks hinnaks 329€ ja kõige kallimaks hinnaks 392€. Seega arvan, et sain igati hea diili. 

Pühapäeval sai esimene kolmekäiguline lõuna valmis vaaritatud. Minule omaselt väga soodne. Sügavkülmas oli üks kana, hinnasilt näitas veidi üle kolme euro. Sulatasin selle üles. Koivad keetsin klimbisupiks, ülejäänud kere panin köögiviljade ja kartuliga ahju. Magutoiduks tegin rabarberi-mannavahtu, mis ei maksnud mulle eriti midagi, sest kõik ained olid kodus olemas. Seega umbes viieeruone kolmekäiguline lõuna. 😊



Varsti saab maasikaid :)



Tervitades
Elli


Kommentaarid

  1. Mulle tundub, et u 1000 euroga saaksid järelmaksud-krediitkaardi jmt ära makstud, nii et nende "teenindamisele" rohkem raha ei kuluks?
    Mina sinu asemel teeksin mõtterünnaku, kas pikka puhkust õnnestuks kasutada, et vajaminev summa teenida. Paneks kirja kõik asjad, mida oskan teha, mille eest mulle on varem raha makstud, mis on kõige tulusam ja mis kõige meeldivam/vähem aeganõudev... Nt sa teed süüa, ehk on võimalik mõnel kodukohvikupäeval kaasa lüüa... Aiast lilli korjata ja lapsed lõpetamiste ajal müüma saata (true story, minul on väga vahva lapsepõlvemälestus, kui sõbrannaga ühe päeva käisime maikellukesi müümas). Lapsehoidmised jne jne

    VastaKustuta
  2. Olen ka ise sellisele tööspurdile mõelnud, kuid olen juba 2 aastat järjest vähe puhanud, st puhkuse ajal tööl käinud või maja renoveerinud ja hetkel tunnen, et pean siiski veidi taastuma, sest nagu minu esimeses postituseski kirjas, siis mul on terviseprobleemid, mis ülepingutamisel süvenesid ning hetkel pole ma seetõttu suuteline isegi täiskoormusel töötama, mis teeks ju kogu olukorra tunduvalt lihtsamaks :). Hetkel suudan vaid väiksemate tööampsudega veidi lisaraha teenida.

    VastaKustuta
  3. ...aga iga selline tagasiside on suureks abiks. Paneb veelkord oma olukorda läbi analüüsima ja lahendusi otsima. Tänud! 😊

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Mida sa edasi tegema hakkad?

See on küsimus, mida kuulen iga kord, kui kodust nina välja pistan. "Ma veel päris täpselt ei tea" - on minu vastus. See tundub nii mõnelegi ehmatav, et kuidas nii saab.  Kõigepealt pean ma puhkama. Nagu päris päriselt tegelema asjadega, mis lõõgastavad, teevad rõõmu ning annavad vaimule täieliku puhkuse. Ma olen end ühest kohast vabaks võtnud ja mul oleks võimalus kohe tormata uutesse seiklustesse, kuid ma tean, et mu vaim vajab restarti.  Kes mulle instagramis kaasa elavad, need võibolla märkasid ka storysid, kus ühel hetkel rõõmustasin saabunud vabaduse üle ja juba järgmisel hetkel oli mu rõõm asendunud masendusega, sest üks kohustus, mis nõuab mitmeid tunde pingutust, kukkus kolinal kaela. Ja nii ma siin ootan ikka veel, et oleksin ükskord ometigi vaba ja saaksin nautida suve ja oma kodus toimetamist või ka veidi ringi reisimist.  Reisimisega seoses juhtus kogemata nii, et mu reisifond sai kiiremini täis, kui oleksin osanud oodatagi. Sain veel viimased lisatasud kätte ja

PAUS või siiski selle peatüki lõpp

Tunnen, et olen selle loo alguse Ellist nii kaugele liikunud, et see poleks nagu enam minu lugu. Seepärast ei leia ka enam piisavalt motivatsiooni, et siia midagi kirjutada.  Minu elus on hetkel lehe keeramise hetk ning sooviksin alustada uut peatükki võimalikult puhtalt lehelt. Loomulikult liiguvad sellesse kaasa eelmistest peatükkides õpitud tarkused, kuid see on ikkagi täiesti uus ja juba hoopis teine lugu.  Kui sattusid siia, sest soovid teada, kust või kuidas ühte rahatarkuse teekonda alustada, siis palun liigu selle blogi algusesse ning loe läbi 2019a postitused. Loodetavasti saad sealt indu, et ka ise väikeste sammudega alustada.  Kui soovid aga minu praegustest tegemistest veidi rohkem teada saada, siis oled oodatud jälgima mind instagrammi: elli_the_saver kontole. Rahatargemat teekonda soovides Elli Teel järgmise käänakuni :) 
Tere! Mina olen Elli. Olen neljakümnendates kahe toreda teismeeas kuti ema ja ühe toreda mehe naine. Meie peres on ka kaks vahvat neljajalgset, kes vajavad süüa ja suurel hulgal tähelepanu. Ma elan Lõuna-Eestis ühes väikeses külakeses. Oma maja saime alles mõned aastad tagasi. Meie elu sõltub täielikult isiklikust transpordist, seetõttu on meie peres kaks autot (vanuses 10+ aastat). Nüüd siis põhilise juurde. Olen jälginud huviga facebookis Kogumispäeviku tegemisi ja mul on tunne, et mul on väga palju õppida, et saada rahatargaks. Minu lapsepõlves oli raha alati vähe. Enne palgapäeva oli vanematel rahad tihtipeale täiesti otsas. Pidime mõned aastad üle elama aja, kui üks vanematest oli töötu. Sõime siis põhiliselt kartulit, piima ja muna, mis tulid sel ajal oma põllult-laudast. Uusi asju osteti harva, riided tulid enamasti taaskasutusest või tuttavatelt. Mul on tunne, et minu sees on uskumused, et raha ongi alati vähe või puudu. Vaatamata nendele uskumustele, mis lapseeast kaasa o