Otse põhisisu juurde

Esimene koolinädal

Algas taas uus kooliaasta. Küll on raske suverežiimist taas koolirütmi saada ehk siis normaalsel ajal magama minna ja siis reipana 6.30 ärgata. Õhtul ei taha kuidagi uni tulla ja hommikul põõnaks veel mõnuga edasi. Samas on nagu mõnus ka, et saab tagasi rutiini.
Kui enamasti armastatakse öelda, et kõik on uus septembrikuus, siis meil ei ole väga palju uut. Ikka sama rütm juba üle kümne aasta. Hommikul kooli, õhtul koju. Peagi algavad taas trennid, siis on sõitmist veelgi rohkem. Selle nädala põhiteema on õpikutele ja töövihikutele paberite ümber panemine.
Sügis :)

Sel kuul on Kogumispäevikus siis seniste eesmärkide ülevaatamise ja uute püstitamise kuu ja seoses sellega mõtlesin esmalt teha väikese tagasivaate ja kirjutan veidi sellest, mis on hästi läinud. Vahepealse segaduse ajal jäid kuidagi need positiivsed asjad kirja panemata. Nimelt uurisin juba kevade lõpupoole veidi internetiavarustes pakutavat ja tänu sellele kasvas minu garderoob 5 kardigani võrra, mis maksid mulle vaid 13 eurot. Lisaks sellele sain kuue euroga  kaks paari väga korralikke dressipükse. Mõne euroga sain kolm väga mugavat tuunikat. Kahjuks kolm riideeset ei sobinud ja 8 eurot pidin nö korstnasse kirjutama, sest mul ei olnud mingit mõtet 70km maha sõita ja siis need postiga tagasi saata, et siis raha tagasi saada (kulud oleks tuluga peaaegu samaväärsed olnud). Sellegipoolest olen rahul, et minu garderoob on soodsalt täienenud ja ilmselt julgen edaspidigi aegajalt selliseid oste sooritada. 😊


Järgmiseks õnnestumiseks saan pidada suve keskel lapsele korraliku madratsi leidmist. Kirjutasin juba mõnda aega tagasi, et vanal madratsil on vedrud väljas. Mingi aeg panime ajutiselt vatiteki peale, kuid see ei olnud ju sobilik lahendus. Kuid siis avastasin suht meie lähedalt ühe taaskasutuskeskuse, kus oli ka madratseid. Hinda küsides pidin pikali kukkuma, sest see oli nii odav - 3 eurot. 😮 Kodus pesin katte üle ja mõneks ajaks on meil madratsimure lahendatud. Uus mure on see, et tegelikult on kutt nii palju kasvanud, et peaks hakkama talle suuremat voodit vaatama.

Kuna ma korrigeerisin oma eesmärke juba mõnda aega tagasi, siis ma hetkel neid ei uuenda. Endiselt soovin detsembriks krediitkaardi nulli saada ja tekitada vähemalt 300-eurone säästupuhver, ideaalis 500 eurot. Nende eesmärkide täitmiseks panen iga kuu alguses 50 eurot nii krediitkaardile kui ka säästupuhvrisse ning kõik lisatasud liiguvad ka sinna.


Uudiseid on mul ka. Viimase nädala jooksul olen saanud kolm tööpakkumist. See on tegelikult üpris tavapärane, et mulle aegajalt helistatakse ja tööd pakutakse, kuid olen juba kahel korral selle reha otsa astunud, et pooleteise koormusega töötades end läbipõletanud.
Hetkel püüan osakoormusega kuidagi toime tulla, kuid aegajalt käib ju ikka peast läbi mõte, et seda on liiga vähe ja tunnen end muidusööja ja laiskvorstina. Talvel saab mu osalise töövõimetuse periood läbi ja ma ei saa kindel olla, et suudan tõestada, et ma pole endiselt suuteline täiskoormusega töötama, sest väsin kiiresti ning mu liigeshaigus pigem progresseerub ja segab aegajalt päris korralikult igapäevaseid toimetusi. Eks pean sellega lähiajal tegelema hakkama, kuid igaksjuhuks pean valmis olema ka eitavaks vastuseks ning see tähendab igaljuhul töökoormuse suurendamise vajadust.

Hetkel pean aga tegema otsuse, kas võtta veidi tööd juurde või mitte. Rahaliselt oleks see ju suureks abiks ja aitaks kiiremini seatud eesmärke täita. Eks võtan väikese mõtlemisaja ja annan peagi siis teilegi teada, mida ma otsustasin. 😊

Mõtlik Elli

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mida sa edasi tegema hakkad?

See on küsimus, mida kuulen iga kord, kui kodust nina välja pistan. "Ma veel päris täpselt ei tea" - on minu vastus. See tundub nii mõnelegi ehmatav, et kuidas nii saab.  Kõigepealt pean ma puhkama. Nagu päris päriselt tegelema asjadega, mis lõõgastavad, teevad rõõmu ning annavad vaimule täieliku puhkuse. Ma olen end ühest kohast vabaks võtnud ja mul oleks võimalus kohe tormata uutesse seiklustesse, kuid ma tean, et mu vaim vajab restarti.  Kes mulle instagramis kaasa elavad, need võibolla märkasid ka storysid, kus ühel hetkel rõõmustasin saabunud vabaduse üle ja juba järgmisel hetkel oli mu rõõm asendunud masendusega, sest üks kohustus, mis nõuab mitmeid tunde pingutust, kukkus kolinal kaela. Ja nii ma siin ootan ikka veel, et oleksin ükskord ometigi vaba ja saaksin nautida suve ja oma kodus toimetamist või ka veidi ringi reisimist.  Reisimisega seoses juhtus kogemata nii, et mu reisifond sai kiiremini täis, kui oleksin osanud oodatagi. Sain veel viimased lisatasud kätte ja

PAUS või siiski selle peatüki lõpp

Tunnen, et olen selle loo alguse Ellist nii kaugele liikunud, et see poleks nagu enam minu lugu. Seepärast ei leia ka enam piisavalt motivatsiooni, et siia midagi kirjutada.  Minu elus on hetkel lehe keeramise hetk ning sooviksin alustada uut peatükki võimalikult puhtalt lehelt. Loomulikult liiguvad sellesse kaasa eelmistest peatükkides õpitud tarkused, kuid see on ikkagi täiesti uus ja juba hoopis teine lugu.  Kui sattusid siia, sest soovid teada, kust või kuidas ühte rahatarkuse teekonda alustada, siis palun liigu selle blogi algusesse ning loe läbi 2019a postitused. Loodetavasti saad sealt indu, et ka ise väikeste sammudega alustada.  Kui soovid aga minu praegustest tegemistest veidi rohkem teada saada, siis oled oodatud jälgima mind instagrammi: elli_the_saver kontole. Rahatargemat teekonda soovides Elli Teel järgmise käänakuni :) 
Tere! Mina olen Elli. Olen neljakümnendates kahe toreda teismeeas kuti ema ja ühe toreda mehe naine. Meie peres on ka kaks vahvat neljajalgset, kes vajavad süüa ja suurel hulgal tähelepanu. Ma elan Lõuna-Eestis ühes väikeses külakeses. Oma maja saime alles mõned aastad tagasi. Meie elu sõltub täielikult isiklikust transpordist, seetõttu on meie peres kaks autot (vanuses 10+ aastat). Nüüd siis põhilise juurde. Olen jälginud huviga facebookis Kogumispäeviku tegemisi ja mul on tunne, et mul on väga palju õppida, et saada rahatargaks. Minu lapsepõlves oli raha alati vähe. Enne palgapäeva oli vanematel rahad tihtipeale täiesti otsas. Pidime mõned aastad üle elama aja, kui üks vanematest oli töötu. Sõime siis põhiliselt kartulit, piima ja muna, mis tulid sel ajal oma põllult-laudast. Uusi asju osteti harva, riided tulid enamasti taaskasutusest või tuttavatelt. Mul on tunne, et minu sees on uskumused, et raha ongi alati vähe või puudu. Vaatamata nendele uskumustele, mis lapseeast kaasa o